Skip survey header
Hebrew

סקר פסיכורונדלי - PsyCOVIDelic Survey

Information & Consent





סקר פסיכורונדלי​​​​​​ - PsyCOVIDelic Survey
Imperial College London


 
מידע למשתתף​​​​​​
 

הוזמנת להשתתף בסקר הפסיכורונדלי, פרוייקט של המרכז למחקר פסיכדלי באימפריאל קולג׳, לונדון. לפני ההחלטה להשתתף חשוב להבין מדוע אנו עורכים את הסקר ומה כרוך בהשתתפות. אנא קרא/י בתשומת לב את פרטי המידע הבאים.


מהי מטרת המחקר?
הסקר הפסיכורונדלי הוא פרויקט של המרכז למחקר פסיכדלי באימפריאל קולג׳ בלונדון. בעזרת הסקר אנו מתכוונים לעבוד יחד עם המשתתפים כדי להבין את הקשר בין חוויות פסיכדליות ואירועים עולמיים עכשוויים – ובאופן ספציפי, נגיף הקורונה. הסקר יקדם את ההבנה המדעית של שימוש אישי בפסיכדלים בזמן משברים עולמיים, ויאפשר תובנות חדשות בדבר מנגנוני ההשפעה שבין מצב העולם ומצב התודעה בהקשר של חוויות סמים אקוטיות.

מדוע הוזמנתי?
הוזמנת דרך הודעת גיוס או פרסום ברשתות החברתיות. ההשתתפות מוגבלת לדוברי/ות עברית מגיל 18 ומעלה שנטלו סם פסיכדלי בתקופת הקורונה (לא כולל מיקרודוזינג – המינון צריך להיות גבוה מספיק כדי להיות מורגש).

ההשתתפות מחייבת?
זו החלטה שלך אם להשתתף או לא. אם החלטת להשתתף, ניתן להתחרט בכל שלב ואין צורך לספק הסברים

מה יקרה לי אם אשתתף?
הסקר מתחיל עם שאלות הקשורות למצבך התודעתי וגורמים סביבתיים לפני ובזמן החוויה הפסיכדלית. אח״כ, תהיה לך הזדמנות לתאר את החוויה במלים שלך. בנוסף, נשאל אותך בדבר צדדים שונים של החוויה, ולבסוף ישנן כמה שאלות דמוגרפיות. ניתן למלא את הסקר בחצי שעה בערך. ניתן להשתתף בסקר יותר מפעם אחת, אם יהיו עוד חוויות פסיכדליות שתרצי/ה לחלוק איתנו.

מהם היתרונות, חסרונות, וסיכונים של ההשתתפות?
בהשתתפות אנחנו מבקשים ממך להקדיש זמן להרהורים בדבר החוויה הפסיכדלית שלך. אנו מקווים שזה יספק הזדמנות להעמיק ולשלב את החוויה בחיים. אנו מבקשים את השתתפותך על בסיס יוזמתך, ובשום שלב לא נעודד שימוש בחומר לא חוקי. אנחנו לא מעודדים שימוש בסמים פסיכדלים אבל מעוניינים ללמוד ממה שקורה ממילא. בסוף הסקר ישנם קישורים למקורות מקצועיים ברשת שיכולים לספק עצה, תמיכה ועזרה עם חוויות מאתגרות.

אנונימיות
אנחנו מאד מעריכים את הזמן שהוקדש לפרוייקט הזה; המידע שתספק/י חשוב לנו. שום פרט מזהה או כתובת אי.פי. לא יתועדו. כל המידע שנאסוף אנונימי; המידע לא ישותף באופן שיאפשר זיהוי פרטים או את תגובותיהם. ההחלטה בדבר ההשתתפות היא שלך. בכל שלב ניתן לפרוש מהמחקר פשוט על ידי סגירת חלון הדפדפן. במקרה של פרישה מהסקר באמצע, יעשה שימוש בנתונים האנונימיים שנאספו.

מה עם משהו ישתבש?
אם יגרם לך נזק כלשהו בגלל ההשתתפות במחקר, אין הסדרי פיצוי. אם נפגעת מהזנחה של מישהו, תהיה לך אולי עילה לתביעה משפטית. בלי כל קשר, לתלונות או דאגות בדבר היחס שקיבלת במחקר ניתן לפנות מייד לחוקר ד״ר רובין קרהרט האריס (k.buglova@imperial.ac.uk). אם התגובה לא תהיה מספקת ניתן לפנות למשרד המשותף לנהלי מחקר באימפריאל (Joint Research Compliance Office).

מה יקרה עם תוצאות המחקר?
תוצאות המחקר כנראה יפורסמו אחרי מגיפת הקורונה הנוכחית.

מי אישר את המחקר?
המחקר קיבל אישור אתי מפרופסור פול מת׳יוס העומד בראש המחלקה, והמשרד המשותף לנהלי מחקר באימפריאל.

למידע נוסף צור קשר
למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מתאמת המחקר ליסה לואן (lisa.luan18@imperial.ac.uk).


שקיפות
סיכום

במחקר זה נשתמש במידע ששלך. נשתמש רק במידע הנחוץ למחקר. כל המעורבים במחקר ישמרו על הנתונים לפי כל כללי הפרטיות. בסוף המחקר נשמור חלק מהנתונים למחקרי המשך. אנחנו נוודא שאף אחד לא יוכל לזהות אף משתתף על בסיס תוצרי המחקר.



אם תחליט/י להשתתף, ציין/י הסכמה ע״י סימון כלהריבועים למטה


​​​​
1.
קראתי והבנתי את המידע המסופק ומסכים לתנאים המתוארים למעלה​​​​​​
*חובה לענות על שאלה זו
2.
השתתפותי היא בהתנדבות ואני רשאי לפרוש בכל זמן​​​​​​
*חובה לענות על שאלה זו
3.
המידע האנונימי שסיפקתי יוכל לשמש לניתוח גם אם אפרוש מהסקר באמצע​​​​​​
*חובה לענות על שאלה זו
4.
המידע האנונימי שסיפקתי ישמר על מערכות המחשבים המוגנות באמצעות סיסמה של איפריאל קולג׳ בלונדון.
*חובה לענות על שאלה זו
5.
המידע שאספק יוכל לשמש גם במחקרים אחרים בעתיד, כולל כאלו מחוץ לאיחוד האירופי
*חובה לענות על שאלה זו
6.
אני מסכימ/ה להשתתף במחקר
*חובה לענות על שאלה זו